و با هیچ کس میل سخنم نیست
ای کاش روزی نمی رسید که ای کاش را به زبان رانم
ای کاش توان سخن گفتنم بود
ای کاش ناجی نمرده بود
ای کاش مادر مرده بود
ای کاش مشامم کور می شد
ای کاش دستانم فلج می شد
ای کاش می مردم
ای کاش می مردم
ای کاش می مردم و این غم می مرد..
گربه ی سیاه شوم نیست...ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 140 تاريخ: سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 18:37
التماس می کند
که او را بغل کنم
گیس های بریده اش را در چنگ هایم فشار دهم
دلش خون است و چشمانش درد می کند
خودش را به آب و آتش می زند تا باطل کند روز هایش را
تا شاید فراموش کند
که با او چه کرده ام...!
گربه ی سیاه شوم نیست...ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 151 تاريخ: سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 18:37
ما را در سایت گربه ی سیاه شوم نیست دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 101 تاريخ: سه شنبه 4 دی 1397 ساعت: 18:37